Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 09:56 - Слънчевбрягски дневник
Автор: milenich Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2909 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 26.01.2011 08:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       (щрихи от живота на гастарбайтерa)
     7. Пилешко нашествие.


     Сигурно сте чували историята на Норма Дийн. Тя е симпатична брюнетка с хубаво тяло, която мечтае за кариера на модел. За да угоди на продуцентите, заради някаква реклама, се изрусява. Поглежда се в огледалото и потресена открива, че в най-дълбоката си същност винаги е била блондинка. Сменя името си на Мерилин Монро. И т.н.
         Деведесет процента от мадамите които минават през нашия слънчевбрягски магазин са руси. Останалите десет процента са също са руси, но са почернили косите си. Това се познава лесно по мустаците, които те забравят да почернят.
     Няма нито една истинска блондинка като Норма между тях.
     Това просто са момичета родени с руси коси.
   Напомнят ми за пиленцата на господин Милко Калайджиев. Прииждат отвсякъде и цвъкат обелки от дъвки
и тънки фасчета.
     Две пилета се отбиват при мен и суетят около водките. Съвсем млади са и са облечени в еднакви, и ужасно секси, бели роклички на черни точки. Те самите са напълно бели, това им е първия ден. Целят се на патронче "Савой" с голям етикет 3,60lv на него. Стоят край щанда, ровят в сутиените си, вадят от там банкноти, броят и тихо се кискат. Ясно какво им е. Решили са да се напият като всички, но не са сигурни дали ще им продам, защото още нямат двадесет и една.(От утре вече ще знаят, че за да получиш алкохол тук е достатъчно ръката ти да се подава над щанда.) Накрая подреждат пред мен старателно разпределени: две по десет, два по пет и три по два - тридесет и шест лева.
      - Вие май сте тъпи? - с любезна усмивка им казвам на български аз.
     - Ние сме от Швеция! - на музикален английски ми отговарят те в хор и се заливат от смях, облекчени, че няма да им правя въртели. Аз по принцип съм тук за да посичам финансово невинните туристи, но този път сърце не ми даде. Обясних им за какво служи точката на етикета, а те, че при тях стои малко по-надясно. Те въздадоха хвала за моята любезност, аз ги изпратих до вратата.
     Бяха обречени.
     На улицата ги посрещна един мургавелко и им надяна венци от орхидеи. Пластмасови, разбира се. Алоха момичета, добре сте ни дошли - пак се почна бъркане по сутиените. Човекът след всяка подадена банкнота правеше нови загребващи движения - тази традиционна моминска украса на българите струваше много пари. Беше професионалист и знаеше, че на втория ден такива не минават.
     Видях едната няколко часа по-късно. Повръщаше опряна на оградата отсреща. Черните точки на роклята й бяха изяли белите, а може би и приятелката й. Какво можех да направя - те са хиляди и идват да изживеят точно това.
     Те се влачат наоколо, повръщат и се търкалят пияни. Чифтосват се без колебание ако попаднат на момче, което е забравило че е гей.
     Понякога някой нагъл циганин, който търси портмонетата им, ги завежда на плажа и те си казват, че са извадили късмет.
     Напълно са забравили магията, която крият телата им.
     Виждам ги всяка нощ, тези малки пилешки нашественици. Толкова млади, толкова хубави, толкова обречени. Да се клатят с подрязаните си крила към кланниците на цивилизацията.Нашата.
    


Тагове:   дневник,   Слънчев бряг,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много тъжно.
23.06.2010 10:19
Но,в крайна сметка и тези пиленза ще израстнат и ще станат кокошки.Животът продължава за всички.
цитирай
2. milenich - Уви, не за всички.
23.06.2010 10:41
Никой не бучи на грила дърти кокошки, приятелю. Тях дълго и под налягане ги варят на чорба до пълно разкапване.
цитирай
3. sowhat - как можа сега така да ме натъжиш
23.06.2010 11:15
...
ужасен си
а аз мислех , ето го миленича , днес ше ме разсмее и бла бра
цитирай
4. pilcho - ...
23.06.2010 12:10
Ашколсун, адаш. Не'ам думи, верно!
цитирай
5. milenich - sowhat
23.06.2010 18:43
Не се кахъри, все ще изпадне някоя весела история. Ти до до рев си ме докарвала, па я си траем.
цитирай
6. milenich - pilcho, pilcho
23.06.2010 18:49
Явно няма да ми се размине само със сладолед. Благодаря ти за добрите думи, верно че на кредит ги даваш, ама пак им се радвам.
цитирай
7. bapha - много
24.06.2010 09:54
много хубаво...
цитирай
8. milenich - много
24.06.2010 09:59
много лошо ...
цитирай
9. bapha - хех, ама верно
26.06.2010 10:38
си е гледна точка...
само да не спреш, ей ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenich
Категория: Лични дневници
Прочетен: 170049
Постинги: 21
Коментари: 237
Гласове: 1446
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031